the best day :)

Yeahh , best gilaa semalam dapat spend time dengan AFFY ADIK SOFEA AFIQ AIN ZANA NAZ ILHAM DAN . Suka gilaaa wehhh , sebab dah lama tak jumpa koranggg kannn . Palingg best lagik sebab dapat spend time dengan A , finally dapat jugak jumpaa you kann :) I LOVE YOU NGEKK ! Yeahhhh ! yang paling best sekaliiiii sebab aku dah dapat novel yang selama nih aku carik novel LAGENDA BUDAK SETAN :) .. Semua disebab kan IZZUDDIN . Thanks izz hadiahkan i novel tuh . I janji i akan jaga novel and gamba you , so jangan risau tauuu . Semalam dapat jumpa BENNO , sukaaa dapat jumpa dia . Sebab dah lama nak jumpaa kan , akhirnyaa :) Yang paling bengang sebab benno lagik tinggi dari aku ==' . Hishh , pendekk ler saya .. Takpe takpeee , pendekk pun comelll bukan ? Aicehh , perasan puleekkkk . Sorryyyy :D .. Btw , semalam dapat gelang dari A . Gelang yang dia sayanggg , dia pakai kan kat tangan aku . Tetiba je , pelikkk bukann ? Tapii sedih jugakk lah bila kitaorg sebut pasal PLKN tuh . Tengok mata dia nak nangis je . HAHA :D Takpee takpeee , i tak jadikk peg PLKN lahh . So , you jangan risauuu tauuu biy :) Chill je . Kita still boleh contact :) . Hmm , dah lah penat lah pulak nak menaip nihh . Mamamamalaaaassssss . LAST , AKU HAPPYYY LEPAK DENGAN KORANG SEMUAAAA :D .. I LOVE YOUUUUUUUUU <3