What's wrong Miraa ?

Asal dengan aku nih . Tak tahu ke nak jaga hati dia macam mana .. Asyik dia je jaga hati aku .. Yang aku nih tak pandai nak jaga hati dia , apa aku buat aku rasa salah , Asyik tak kena je --' .. Pasal wall blog aku semua lahh . Semua dia tahu , kira dia selalu update baca blog and wall aku kat fb . Tapi ,  kesiann dia sebab bila baca blog and wall aku mesti dia macam berubah sikit bila on call cakap pasal tuh --' . Sorrryyyyyy .... Aku tahu dia macam tak suka , tapi bila tanya , dia mesti cakap 'takpe lah , i tak kesahh . Janji you tahu jaga and you ingat yang you dah coupl sekarangg' .. Dia selalu ingat kan aku pasal bendda tuh . Dia tak pernah lupaa nak ingat kann . Tuh lah cara dia yang buat aku selalu ingat kat dia :) Tapi kalau aku ada buat salah dia bukan nak cakap --' .. Yang aku nih pun tak faham yang aku ada buat salah ke tak . Maybe dia try nak faham perangai aku nih kot . A SORRYYYYY TAU PASAL BLOG WALL TUHH . YOU TAHU KAN I BANYAK KAWAN LELAKI , I HOPE YOU FAHAM .. SORRRYYYYYYYYYYY :(

*Sorryyyy ayat aku macam terbalik kekadang . Faham faham sendiri lah kalau baca .. Janji aku faham apa yang aku tulis :)