Assalamualaikum ,


Yeahhhhh ! Hari nih happyyy gila sebab lepakkk dgn ain dan putri dan danie . HAHA . Berapa banyak dan tahh :D ... Okayy , harinih ain pick up aku peg d'myra sebab aku takde moto -.- . Thanks ain ! Dah sampai d'myraa aku turun kan ain dan aku peg pick up putri pulakk . Macam biasa lah kan . Hee :) . Lepas pick up putri , lepak d'myraa . Okayy , fine dinie ada jugakk . HAHA . Budak sekolahhh ! Kesiannn :p . Nak tahu macam mana dinie boleh TERsesat dekat situ ? Sebab dan lah yang peg ambek dinie dkt teknik dia . Dorang nak gerak balik sg.buluh tak silap . Dah lah lupa kan pasal dorang . Okayy , masa dekat d'myraa aku ain putri jadik gilaa kejap lepas kitaorg dgr lagu shakira . HAHA . Memang world lahh kitaorg menari , sampai kakak dgn abang d'myraa pun gelakk . HAHAHAHA . Siap lentik lah kitaorg menari , sumpahhh bestt wehhh ! Aku sukaa gilaaa . Auww auwwwww :D . Lepass penat menari tuh kitaorg pun nak berangkat pulangg lah sebab dah maghrib . Anak dara tak baik balik maghrib maghrib , cewahhh :) . Haaa ! Masa nak balik nih aku jadik blur kejap , sebab ain malas nak bawak moto -.- . Tappiiiii , selamat lah ada hero hindustan dekat situ ! Nak tahu siapa hero hindustan ? Jeng jenggg , diperkenalkann DINIE ! Yeahhh ! Dinie hantar aku balik dgn menaiki moto ain . Thank you Dinie sebab sudi hantar aku balik . HAHA :) Haa ! Tuh je yang berlaku petang tadiiii :)