BENGANG =='

Haihh , aku malas nak lepak dah macam nih . Asyik kena bahan je --' . Hishhhh . Sumpahhh bengang wehhh . Hmm , dah lah bengang dengan A . Lepas tuh dorangg boleh bahan bahan pulakkk . Memang lagik bengang lah kann . A ? Jangan tanyaaa lah kann --' . Dari semalam dia tak text . Just buat CALL ME BACK --' . Bila call peg offphone pulakkk . Hmm , try lah msg Afiq , selamat afiq call guna num siapa tahh . Tanya afiq , A offphone ke ? Then Afiq cakap 'ohh , ha'ah . Phone dia habis bttry . kitaorg mandi sungai nih' . Then aku cakap lah 'ohh , okay . take care , bye' .. SATU HARI aku fikir pasal dia , risau pasal dia . Tapi dia ada tahu ? Ada dia fikir ? Malam dekat pukul 9lebih macam tuh , dia buat call me back lagikk . Aku pun call lah , then dia explain lah pasal satu hari tak msg semuaa . Masa tuh aku takde mood , aku just cakap DAH ? OKAY . BYEBYE . Hmm , pastu bilaa lama sikit aku rasa BERSALAH pulakk cakap macam . Aku CALL dia BALIK , cakap SORRRYYYYY .. Then cakap pun tak lamaa . Lepas tuh end call . Ingat harinih dia akan contact aku . Tapiii sampai skg TAKDE APA APA .. Okayy , fine . TERIMA KASIH BUAT SAYA SUSAH HATI . MEMANG SERONOKK :')