Idk -.-



Hmm , idk . Yes , idk ! Aku tak tahu kenapaa aku letak pict nih . Maybe aku takut hilang A :( . Sebab aku dgn A dah jarang contact . Dia busy dgn activiti dia , nvm :) . Hope dia tak lupa kan aku dan aku tak lupakan dia , tuh yang aku harap kan . Amin . Tapii sekarang ada lagik satu masalah yang buat aku fikir fikir --' . Masalah nyer , sekarang aku sedang berkawan . Kawan aku tuh baik sangat dgn aku . Dia selalu bagi advise dkt aku bila aku cakap aku nak berubah . Dia baik sangat . Aku tak tahuu lah . Sekarang kitaorg agak rapat , selalu contact on fb fs and skype . Dia selalu buat aku gelak bila kitaorg wall or skype or fs . Ada je benda nak gaduh and aku nak menang dia pun nak menang --' . Hahaha . Dia baik dgn aku . Aku tak tahu kenapa dia baik sangat . Dia caring sungguh -.- .Ya , allah .. Kuat kan lah iman aku . Aku takut aku lupa kan A dan aku takut aku TERminat dkt dia . Taknakk , aku taknak lupakan A sebab guy lain . Taknakkkk ! Aku taknak aku jadik punca buat A . A cakap 'sayang , if you tinggal kan i . Jangan tanya kenapa i cederakan diri i' . OMG ! Aku taknakk . Tapii , aku takut aku TERlupa kan A bila ada orang lain yang caring pasal aku . Shit ! Aku takut semua nih jadikk . Aku taknakkk ! Aku mula sayang kawan aku tuh , tapi as a friend even dia caring pasal aku . Aku takut sayang tuh lama lama tukar lain . Taknakkk ! Hope jangan ! Biarlah kawan je , sebab aku SAYANG A sangat .. Aku taknak , aku yang putus kan semua nya . Aku taknakkk ! Aku sayang . A lah insan yang lama dgn aku . A lah yang ajar aku macam mana sayang orang . A lah yang ajar aku macam macam . Thanks A .. A , i try jaga relationship kita nih k . Hopefully . I try my best bie :) . I taknak you hilang dari i A .......


I miss you badly :'(