What's wrong ?

Okay , semalam on call dengan A .. Cakap cakap dan cakap , tetiba hati aku tak sedapp . Then , aku nak tanya dia . Aku macam dapat rasa macam something je . Then aku tanya dia 'bie , you still smoke ?' . A terus diam , 'hmm , lil bit' . OMG ! Sumpahh , aku terkejut . Nak nangis pun ada . Dia dah cakap yang dia dah BERHENTI , tapii bila aku tanya dia cakap smoke pulakk . Okayy , fine . Dah start smoke , tak bagitahu aku . Aku tahu yang aku bukan sesiapa and aku tak penting sangat sampai taknak bagitahu semua tuh . Aku siapa nak halang dia and nak suruh dia stop smoke . Okayy , aku faham dah . Start for now , aku tak kan suruh A stop smoke . It's up to youu . Btw , i sayang you sangat .. I tak kan lupaa yang you cakap 'Ehh , i sayang you sampai mati ' .. I pegang kata kata you biy .. I LOVE YOU A