12a.m - 2.30a.m

Assalamualaikum , hi :)
K , mesti korang pelik dengan title tuh en en en en ? HAHA . Takpee takpeee , biar aku cerita asal aku letak title macam tuh . Aku letak title tuh sebab semalam on call dengan A dari pukul 12a.m sampaaaiiiii lah 2.30a.m .. K , 3jam 1/2 kitaorangg on call . Lamaaa en en en en en . Panassss telingaaa tahuuu . HAHAHAHA . Tapii tapiii , takpee sebab bessttt dapat lepass rinduuuu xD . Hee . Masa on call tuh macam macam cerita adaa , mula-2 cerita sedih *k , aku nangis -.- . Masa cerita sedih tuh pun sebab aku baru terbukak hati nak cerita benda penting dekat dia . Then , dia macam sedih jugakk . Sumpahhh dia betul betul sayanggg aku masa aku ceritaa tuh . Korang nak tahu cerita penting tuh apa ? Takyah tahu lahh . Nanti nanti aku cerita kat korang . Eh , biy if apa apa jadik dekat I , you dah janji you tak sedihh en en en . Okay sambung balik cerita , lepas cerita sedih tuh kitaorang ceritaa pasal admire pulakk . Sesi bahan membahan berlaku , A bahan aku and aku bahan A balikk . Tapii dalam sesi nih aku menang . Jyeaahhh , dia kalahh . Sebaabbbb dia memang RAMAI ADMIRE ---' . Jealous akuuu -.- . Haha . Tak kesah lah dia ramai admire ke tak , janji dia sayang aku en en . Bak kata A ' Sayang , yang boleh pisah kan kita hanya jodoh je . Jodoh semua dekat tangan tuhan . Even I busy mana pun , I tetap sayang you . ' K , aku dengar dia cakap macam tuh , aku haapppyyyyy . HAHAHAHAHAHA :D . Lepass sesi bahan bahan pasal admire tuh kitaorg cerita pasal holidayy , pasal honeymoon , dan macam macam lah . Tapii aku ada cerita dekat dia pasal aku nak berubah one day , dia sokongg . Dia cakap berubah lah , tapi dia nak perangai aku yang sekarang tak berubah . Hee , Insya-ALLAH bilaa I dah berubahh , perangai I tetap sama k you jangan risau biy :) . 
K , bilaa dah cerita semua tuh dia tetiba cakap nak tukar cara kitaorg panggil . Dia taknak I you I you , dia nak biy sayang biy sayangg pulakk . Atototo , bila dia cakap macam tuh . Aku terus gelakkk besarr . Sebab comel sangat panggil macam tuh . Tapii takpee kitaorg try . Hihi xP . Haaaaa , semalam A kantoi dengan aku . Kantoi dia smoke balik ! Best gilaaa kena kan dia semalam . Dia suara bersalaahhh je . Nak tipuuu tapii tak boleh tipuu . Biy , nih Miraa Adilaa lah mana boleh you tipuu . Mesti you akan jujur punyaaa . HAHAHA . 
Masa on call kitaorg mesti akan tanya SOALAN WAJIB and JAWAPAN WAJIB . Nak tahuu soalan dengan jawapan WAJIB tuh apa ? Nih list dia sekali dgn jawapan yang biasa kitaorg sebut sama sama ;
Me : Sayang tak ?
A : Siapa ?
Me : Mira Adila binti Noor Azwan .
A : Sayaannnggggggggggggg
Me : Banyak ke , sikit ke or takde langsung ?
A : Banyakk banyaakkkkkkkk .
Me : Berapa peratus ?
A : 100%+++++
Me : Kenapa sayang ?
A : Sebab dia sayang I , dia gedikk dgn I , dia jaga I .
Me : Sayang sampai bila ?
A : Sayang sampai dia dah ada pengganti I , dia dah tak perlukan I , dia dah ada orang yang sayang dia *bila soalan nih jawapan dia banyak gilaa -.-
K , lepas aku tanyaa soalan wajib nih . Dia pun tanya jugakk 
A : Sayang tak ?
Me : Siapaaa ?
A : Aliff bin Bustomi 
Me : Sayaannngggg . 
A :  Banyak ke , sikit ke or takde langsung ?
Me : Baannyyaaaaakkkkkkkkkkkkkkk
A :  Berapa peratus ?
Me : 100%++++ . Lebihh darii you en en en 
A : K , banyaakk . Kenapaa sayang ?
Me : Sebab dia sayang I , dia ajar I tentang sabarrr , dia caring dengan I dan lain lain 
A : Sayang sampai bilaa ?
Me : Sayangg sampai dia dah ada pengganti I , dia dah tak sayang I , I dah mati dan lain lain .
Haaa , tuh lah SOALAN and JAWAPAN WAJIB kitaorang kalau on call . A dah hafal dah apa yang aku nak cakap and aku pun dah hafal apa yang dia nak cakap . HAHA . K , sumpahhh happyyy malam semalam on call . Biy , I LOVE YOU (!) . Biy selalu cakap dekat sayang macam nih enn ' If biy busy macam mana pun , biy taknak sayang fikir biy dah bosan or ada orang lain or apa . Biy nak sayang fikirrr yang biy sayaangggg Mira Adila .' Haa , tuh lah ayat dia selalu ingat kan dekat aku . K , dah penat typee . Byebyeeee :)