FCK !

Suka kau sekarang kan , aku tengah fight dengan A . Tahniah lah sebab buat aku fight , aku teharu gilaa --' . Aku bukan marah dekat A tapi aku marah dekat kau . Aku marah dekat kau tapi aku lepas kan dekat A . Then sekarang A rasa besalah . Sorry A , i tak tahu kenapaa i marah you . Tappiiii , memang aku geram dengan kau . Tak semua yang kau cerita aku dengar aku gelak aku tak marah . Aku geram je masa kau cerita semua tuh . Tapii aku tak sukaa marah orangg , aku diam je . Aku sabar , tapii sabar aku ada jugak had dia wahai manusia . Tolonggg lah fahamm ! Kau dah terdesak sangat ke nak si A sampai semua pasal A kau nak cerita dekat aku ? Please lah jangan buat aku bengang dengan kau . Selagi aku boleh baik , aku baik . Selagi aku boleh sabar , aku sabar . Please lah faham --'


MIRA , KAU KAN KUAT . KAU SENYUM JE MIRAA . MIRAA ADILA KUAT ! *cara nak sedap kan hati --'