Kesian ?

Babi lahhh ! Pasal kau , aku kena marah dengan semua orangg . Pasal kau , kawan kawan aku marah aku . Pasal kau jugak aku gaduh dengan A . Pasal kau jugak , aku kesiann nak marah kau . Aku tak tahuu apa sebab aku tak boleh nak marah kau , aku kesian lagik ada lah . Aku nak marah tapi semua orang dah marah dah maki kau , niat aku nak maki kau pun terbantut tahuu ! Ee ! Aku taknak marah or maki kau dalam fb , aku tahuu nanti kau mesti malu punyaa . Aku tahu perangai aku kalau marah lain macam tak boleh nak kawal . Kawan kawan aku tahu perangai aku kalau marah macam mana . Sebab tuh aku diam kan diri . Memang kau tak hidup lama lah kalau aku dah marah . Bukan takat malu , sampai kau nak gantung diri sebab malu pun aku boleh buat . Aku taknak lah jadik budak budak sebab marah kau . Biar lah dorang semua marah kau . Aku nih ada jugak sifat kesiann kan orangg , selagi aku boleh kesiann aku kesiann . Sampai dorang semua marah aku pasal kesian dekat kau . Tapii aku diam je . Dah lah lepas nih kau takyah lah nak wall ke apa ke dgn aku . Tak mati pun kalau kau tak wall aku . Aku dah malas nak berurusan dgn kau dah . Aku dgn A dah janji yang kitaorg takkan ada apa apa dgn kau . Kalau jumpa buat bodoh je , takyah ngengada nak tegur apa lancau semua . Lepas nih kau takyah lah nak takut ke apa ke . Semuaa dah settle . Aku malas nak marahh or apaa . Aku still boleh kawal marah aku . Aku taknak benda yang sebelum nih aku buat , aku ulang balik sebab marah dgn kau . Aku taknakkkkkkkkkkk ! Sebab tuh lah aku boleh sabarr dgn kau .